Marketing Programme and Process Standardisation / Libristo.pl
Marketing Programme and Process Standardisation

Kod: 10024776

Marketing Programme and Process Standardisation

Autor Tobias Richter

Through statistical analysis, this title examines which internal and external environmental factors are key in standardising or adapting the particular elements to a certain degree to achieve an impact on performance. It aims at c ... więcej

339.06


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 11 - 13 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Marketing Programme and Process Standardisation

Za ten zakup dostaniesz 198 punkty

Opis

Through statistical analysis, this title examines which internal and external environmental factors are key in standardising or adapting the particular elements to a certain degree to achieve an impact on performance. It aims at contributing to the international marketing debate based on the experiences of German firms operating in the US market.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Corporate governance

339.06

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: