Marketing to Millennials: Reach the Largest and Most Influential Generation of Consumers Ever / Libristo.pl
Marketing to Millennials: Reach the Largest and Most Influential Generation of Consumers Ever

Kod: 01335512

Marketing to Millennials: Reach the Largest and Most Influential Generation of Consumers Ever

Autor Jeff Fromm

The numbers cannot be ignored: eighty million Millennials wielding $200 billion in buying power are entering their peak earning and spending years. Companies that think winning their business is a simple matter of creating a Twitt ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Marketing to Millennials: Reach the Largest and Most Influential Generation of Consumers Ever

Opis

The numbers cannot be ignored: eighty million Millennials wielding $200 billion in buying power are entering their peak earning and spending years. Companies that think winning their business is a simple matter of creating a Twitter account and applying outdated notions of cool to their advertising are due for a rude awakening. §Marketing to Millennials is both an enlightening look at this generation of consumers and a practical plan for earning their trust and loyalty. Based on original market research, the book reveals the eight attitudes shared by most Millennials, as well as the new rules for engaging them successfully. Millenials: § Value social networking and aren t shy about sharing opinions Refuse to remain passive consumers they expect to participate in product development and marketing Demand authenticity and transparency Are highly influential swaying parents and peers Are not all alike understanding key segments is invaluable.§Featuring expert interviews and profiles of brands doing Millennial marketing right, this eye-opening book is the key to persuading the customers who will determine the bottom line for decades to come.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: