Kod: 04195783
This is the first book that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry. It contains the views of key practitioners and much original case study material from ... więcej
187.40 zł
Zwykle: 197.34 zł
Oszczędzasz 9.94 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 110 punkty
This is the first book that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry. It contains the views of key practitioners and much original case study material from leading fashion organisations, providing unique insights into the reality of fashion marketing. Appropriate for undergraduate and postgraduate fashion, retailing and business degrees, it is also a valuable read for practitioners seeking knowledge and understanding of fashion marketing.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries
187.40 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )