Maximum Marketing, Minimum Dollars: The Top 50 Ways to Grow Your Small Business / Libristo.pl
Maximum Marketing, Minimum Dollars: The Top 50 Ways to Grow Your Small Business

Kod: 12078793

Maximum Marketing, Minimum Dollars: The Top 50 Ways to Grow Your Small Business

Autor Kim T. Gordon

Ask small-business owners to name their number one goal, and they'll tell you their chief priority is to increase sales. The trouble is, while entrepreneurs are often terrific at their core businesses, most have little or no marke ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Maximum Marketing, Minimum Dollars: The Top 50 Ways to Grow Your Small Business

Opis

Ask small-business owners to name their number one goal, and they'll tell you their chief priority is to increase sales. The trouble is, while entrepreneurs are often terrific at their core businesses, most have little or no marketing experience or know-how. In fact, the U.S. Small Business Administration confirms the two biggest reasons for small business failure are lack of effective marketing programs and undercapitalization.In "Maximum Marketing, Minimum Dollars," small business marketing expert Kim T. Gordon reveals a wealth of new twists on tried-and-true marketing methods. Gordon, whose friendly, sage advice counsels three million business owners monthly in "Entrepreneur" magazine, here leads readers step-by-step through 50 innovative, affordable tactics to generate sales."Maximum Marketing, Minimum Dollars" addresses every element of small-business marketing--from creating an online marketing program and winning referrals to forging alliances and establishing a public relations program. Gordon tells the marketing success stories of small businesses nationwide to demonstrate how to fuel business growth using aggressive, targeted, but inexpensive methods."Maximum Marketing, Minimum Dollars" reveals the marketing lessons essential to entrepreneurial success.HighlightsSmall-business owners and entrepreneurs will learn how to: - Implement powerful marketing tactics while staying on budget.- Identify the right market niches and conduct customer research.- Leverage the marriage of marketing and new technology--email lists, Web sites, and online public relations. - Reinvent traditional tactics such as trade magazine, radio, and TV advertising. - Combine sales and marketing for alow-cost one-two punch.

Szczegóły książki

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: