McQuail's Mass Communication Theory / Libristo.pl
McQuail's Mass Communication Theory

Kod: 05106291

McQuail's Mass Communication Theory

Autor Denis McQuail

"Denis McQuail's Mass Communication Theory is not just a seminal text in the study of media and society - it is a benchmark for understanding and appreciating the long and winding road people and their media have taken to get us h ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o McQuail's Mass Communication Theory

Opis

"Denis McQuail's Mass Communication Theory is not just a seminal text in the study of media and society - it is a benchmark for understanding and appreciating the long and winding road people and their media have taken to get us here." - Mark Deuze, Indiana University and Leiden University "This is a unique work tested by time and generations of students around the world - North, South, East and West." - Kaarle Nordenstreng, University of Tampere "McQuail's Mass Communication Theory continues to be the clearest and best introduction to this sprawling field." - Anders Hansen, University of Leicester With over 125,000 copies sold, McQuail's Mass Communication Theory has been the benchmark for studying media and communication for more than 25 years. It remains the most authoritative and comprehensive introduction to the field and offers unmatched coverage of the research literature. It covers everything a student needs to know of the diverse forms of mass communication today, including television, radio, newspapers, film, music, the internet and other forms of new media. Denis McQuail shows that more than ever, theories of mass communication matter for the broader understanding of society and culture. Unmatched in coverage and used across the globe, this book includes: * Explorations of new media, globalization, work, economy, governance, policy, media audiences and effects * New boxed case studies on key research publications, to familiarize students with the critical research texts in the field * Definitions, examples, and illustrations throughout to bring abstract concepts to life. McQuail's Mass Communication Theory is the indispensable resource no student of media and communication studies can afford to be without.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: