Kod: 04907498
This wide--ranging and innovative book develops an original theory of the media and their impact on the modern world, from the emergence of printing to the most recent developments in the media industries.
130.03 zł
Zwykle: 134.12 zł
Oszczędzasz 4.09 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 76 punkty
This wide--ranging and innovative book develops an original theory of the media and their impact on the modern world, from the emergence of printing to the most recent developments in the media industries.
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies
130.03 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )