Kod: 12909016
Slowo, obraz, dzwiek to fundamentalne skladniki komunikowania masowego. Ich sila i oddzialywanie zaznacza sie przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a takze cyfrowych. Sa one czestym i chetnie podejmowanym przez badaczy temat ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Slowo, obraz, dzwiek to fundamentalne skladniki komunikowania masowego. Ich sila i oddzialywanie zaznacza sie przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a takze cyfrowych. Sa one czestym i chetnie podejmowanym przez badaczy tematem. Mozna je bowiem analizowac z perspektywy socjologii, psychologii, medioznawstwa, ale takze teologii i kulturoznawstwa. Poniewaz ich odbiorca jest czlowiek, nie sposob tej wszechstronnosci uniknac. Wiedza na temat radia, telewizji, filmu, Internetu jest fundamentem ludzkiej mediosfery, w tym przede wszystkim wlasciwego ich odbioru. Ogromna popularnosc mediow audiowizualnych wsrod odbiorcow, a zatem ich podatnosc na oddzialywanie nie pozwala przejsc obojetnie wobec tej problematyki. Stad tez zespol pracownikow naukowych oraz doktorantow Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydzialu Teologicznego Uniwersytetu Kardynala Stefana Wyszynskiego w Warszawie podjal sie gruntownych badan nad zagadnieniem przekazu audiowizualnego oraz cyfrowego, efektem czego jest niniejsza publikacja.
Kategoria Książki po polsku Sztuka Teatr. Film. Telewizja. Radio
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )