Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet / Libristo.pl
Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

Kod: 06753540

Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

Autor Susan Tyler Eastman

Takes a look at the media industry and the strategies for media promotion and marketing. This book explores the scope and goals of media production from the perspectives of network and local television, cable, Internet and radio. ... więcej

295.24


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Media Promotion & Marketing for Broadcasting, Cable & the Internet

Za ten zakup dostaniesz 173 punkty

Opis

Takes a look at the media industry and the strategies for media promotion and marketing. This book explores the scope and goals of media production from the perspectives of network and local television, cable, Internet and radio. It includes topics such as: goals of promotion; research in promotion; on-air, print, Web message design; and more.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

295.24

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: