Kod: 09119413
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the 'Big Idea'. From the height of American consumerism, bold and colourful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950 ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the 'Big Idea'. From the height of American consumerism, bold and colourful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and 60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree booze-and-cigarettes capitalism of the Mad Men era. Digitally remastered for optimum reproduction quality, the ads burst with crisp fonts and colours, as well as a sexy sense of possibility.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )