Minding the Body: What Student Athletes Know about Learning / Libristo.pl
Minding the Body: What Student Athletes Know about Learning

Kod: 11558352

Minding the Body: What Student Athletes Know about Learning

Autor Julie Cheville, Cheville

Dispelling the myth that language is the sole determiner of thought, Cheville explores the implications of academic settings that ignore or devalue the conceptual significance of the body.

257.67

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Minding the Body: What Student Athletes Know about Learning

Za ten zakup dostaniesz 152 punkty

Opis

Dispelling the myth that language is the sole determiner of thought, Cheville explores the implications of academic settings that ignore or devalue the conceptual significance of the body.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Education Educational psychology

257.67

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: