Kod: 04467737
An attention-grabbing and visually effective graphic does not necessarily have to be a big, bold design statement, as demonstrated by 'Mini Graphics 2', the second volume following the successful first book on quirky, original gra ... więcej
194.28 zł
Zwykle: 194.32 zł
Oszczędzasz 0.03 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 113 punkty
An attention-grabbing and visually effective graphic does not necessarily have to be a big, bold design statement, as demonstrated by 'Mini Graphics 2', the second volume following the successful first book on quirky, original graphics in a mini format. A small yet well-executed graphic in a limited space can enhance the look and quality of a design, infinitely maximising its visual impact. With vector-based software, designers can now create and implement intricate visual strategies in fine detail to achieve their results, while high-resolution software allows for the sharp reproduction of graphics at miniscule sizes. A spectacular showcase presenting even more styles, forms and applications of miniature motifs onto invitations, business and greeting cards, stationery, CDs, calendars, mailer sets, catalogues and flyers, 'Mini Graphics 2' shows the limitless creative potential of a small-scale design and its unique aesthetic value.
Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Graphic design
194.28 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )