Kod: 12917134
Osoby z badanego segmentu "mlodych doroslych" (18-29 lat) stanowia dzis 18% polskiego spoleczenstwa. Jest to pierwsze pokolenie Polakow, ktore cale swoje dorosle zycie spedzilo w gospodarce rynkowej. Co rowniez istotne, Internet b ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Osoby z badanego segmentu "mlodych doroslych" (18-29 lat) stanowia dzis 18% polskiego spoleczenstwa. Jest to pierwsze pokolenie Polakow, ktore cale swoje dorosle zycie spedzilo w gospodarce rynkowej. Co rowniez istotne, Internet byl obecny w ich zyciu przez caly okres dorastania i stal sie naturalnym elementem rzeczywistosci. Dla nich srodowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkan i dokonywania zakupow. Poznanie ich potrzeb i sposobow postepowania moze byc istotnym czynnikiem wplywajacym na konkurencyjnosc sprzedawcow. Jest wysoce prawdopodobne, ze przyszle pokolenia beda w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu "mlodych doroslych". Lektura ksiazki pozwoli odpowiedziec m.in. na nastepujace pytania dotyczace zachowan nabywczych osob w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupuja w Internecie? 2. Jakie czynniki wplywaja na wybor konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniaja bezpieczenstwo zakupow internetowych i jak staraja sie minimalizowac ewentualne ryzyko? 4. Jakie sa glowne zrodla informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi moga poprawic swoja wiarygodnosc? 6. Dlaczego czesc mlodych nabywcow nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy mlodzi nabywcy sa zadowoleni z zakupow internetowych? 8. Jakie sa glowne powody niezadowolenia z zakupow internetowych i jakie kroki podejmuja by poprawic swoje samopoczucie? 9. Co sprawia ze nabywcy maja swoje ulubione sklepy internetowe do ktorych wracaja? 10. Jakie czynniki moglyby spowodowac czestsze zakupy w Internecie? Autorzy sa przekonani, ze wskazane w ksiazce zrodla konkurencyjnosci, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i swiatowej literatury, stanowia rzeczywiste, mozliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm dzialajacych w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ulatwic menedzerom ksztaltowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wplynie na poprawe pozycji konkurencyjnej ich sklepow internetowych.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Rodzina. Małżeństwo
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )