Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym / Libristo.pl
Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym

Kod: 12917124

Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym

Autor Justyna Matysiewicz, Slawomir Smyczek

Wirtualne otoczenie jednostek medycznych sklada sie ze wspolistniejacych w globalnej sieci obiektow, niektore z nich sa odpowiednikami organizacji lub osob dzialajacych w tradycyjnie pojmowanym otoczeniu przedsiebiorstwa. Skladnik ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym

Opis

Wirtualne otoczenie jednostek medycznych sklada sie ze wspolistniejacych w globalnej sieci obiektow, niektore z nich sa odpowiednikami organizacji lub osob dzialajacych w tradycyjnie pojmowanym otoczeniu przedsiebiorstwa. Skladnikami otoczenia wirtualnego moga byc zatem: strony internetowe, statyczne lub generowane dynamicznie, tworzone przez internautow fora dyskusyjne, wyszukiwarki internetowe, jawne i ukryte zasoby wiedzy, klienci. W otoczeniu tym realizowana jest koncepcja e-zdrowia, a jej narzedzia sluza miedzy innymi komunikacji miedzy pacjentem a uslugodawcami z branzy opieki zdrowotnej, przekazywaniu danych miedzy poszczegolnymi instytucjami oraz bezposrednim kontaktom zarowno miedzy pacjentami, jak i pracownikami sluzby zdrowia. Moga one rowniez obejmowac sieci informacji o zdrowiu, elektroniczne kartoteki, uslugi telemedycyny oraz przenosne lub nadajace sie do noszenia na sobie urzadzenia komunikacyjne, wspomagajace pacjenta i umozliwiajace monitorowanie jego stanu zdrowia. Tak, wiec mozna przypuszczac, iz nowe formy organizacyjne pojawiajace sie na rynku uslug zdrowotnych beda mialy duzy wplyw na funkcjonowanie jednostek medycznych jak i na pacjentow. Mozliwosci, jakie daja nowe technologie jesli chodzi o kontakt z pacjentami, pozwalaja m.in. na wykorzystanie ich konsumenckiego doswiadczenia w procesie tworzenia nowych uslug (wykorzystanie koncepcji prosumenta), komunikacje z innymi pacjentami, gdzie wystepuja w roli doradcy lub eksperta, czy w rozpowszechnianiu informacji marketingowych. Elementem nabierajacym szczegolnego znaczenia w kontekscie wirtualnego otoczenia staje sie problematyka budowania i ksztaltowania relacji miedzy podmiotami rynku uslug zdrowotnych. Wynika to z faktu, iz polskie jednostki medyczne funkcjonowaly wczesniej w systemie centralnie planowanym i zupelnie nie byly przygotowane do ksztaltowania owych relacji w warunkach gospodarki rynkowej. Obecnie obserwuje sie dynamiczny rozwoj roznego typu wiezi (relacji) laczacych podmioty rynku dzialajace w ukladach kooperacyjnych lub/i konkurencyjnych, na ktore mocno wplywa rozwoj nowych technologii. Celem tego opracowania jest identyfikacja i charakterystyka zwiazkow (relacji) zachodzacych w otoczeniu wirtualnym miedzy jednostkami medycznymi a ich klientami indywidualnymi (pacjentami) oraz proba opracowania modeli ksztaltowania sie relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo Informatyka. Cybernetyka. Komputery Sieci komputerowe

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: