Kod: 04868132
Using Fred S. Siebert, Theodore Peterson, and Wilbur Schramm's classic "Four Theories of the Press" as their point of departure, the authors consider what the role of journalism ought to be in a democratic society. They examine th ... więcej
511.98 zł
Zwykle: 568.98 zł
Oszczędzasz 57 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 298 punkty
Using Fred S. Siebert, Theodore Peterson, and Wilbur Schramm's classic "Four Theories of the Press" as their point of departure, the authors consider what the role of journalism ought to be in a democratic society. They examine the philosophical underpinnings and political realities of journalism, thereby identifying four distinct yet overlapping roles for the media: 'monitorial', 'facilitative', 'radical', and 'collaborative'. Ultimately, they show how these competing paradigms can affect the laws, policies, and public attitudes of a liberal society.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
511.98 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )