Kod: 13722281
Opracowanie zawiera zarowno podstawy teoretyczne do zarzadzania jakoscia (w tym przypomnienie historii i zasad oceny jakosci uslug psychiatrycznych), jak i praktyczne narzedzia, niezbedne do oceny jakosci uslug medycznych. Jest po ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Opracowanie zawiera zarowno podstawy teoretyczne do zarzadzania jakoscia (w tym przypomnienie historii i zasad oceny jakosci uslug psychiatrycznych), jak i praktyczne narzedzia, niezbedne do oceny jakosci uslug medycznych. Jest podsumowaniem doswiadczen zwiazanych z wdrazaniem w Instytucie Psychiatrii i Neurologii normy ISO 9001-2000, ktorej celem jest utrzymanie poziomu swiadczonych uslug. Niezbednym wymogiem formalnym do pozyskania i utrzymania normy ISO jest ocena satysfakcji pacjenta. Sluza do tego celu trzy narzedzia: Kwestionariusz opinii pacjenta na temat pobytu w oddziale calodobowym, Kwestionariusz opinii pacjenta na temat opieki w oddziale dziennym, poradni lub w leczeniu srodowiskowy oraz Kwestionariusz badania satysfakcji pacjenta z otrzymanej uslugi medycznej (tzw. Skala Weronska) dla pacjentow oddzialow dziennych, poradni oraz leczenia srodowiskowego. Narzedzia te zostaly udostepnione zarowno w formie tekstowej, jak i elektronicznej - dolaczona do broszury plyta CD zawiera wszystkie trzy kwestionariusze, co umozliwia ich wydrukowanie i wykorzystywanie. Autorzy maja nadzieje, ze opracowanie okaze sie przydatne w praktyce oraz zacheci do wspolnej dyskusji nad zmiana ksztaltu opieki zdrowotnej.
Kategoria Książki po polsku Zdrowie. Medycyna. Uroda Służba zdrowia. Opieka zdrowotna
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )