Opowiesci w marketingu / Libristo.pl
Opowiesci w marketingu

Kod: 12902475

Opowiesci w marketingu

Autor Szlak Jacek

Budowanie trwalych relacji poprzez tworzenie wartosci to dzisiaj podstawa dzialania kazdej marki, ktora pragnie skrasc serca konsumentow. Jak to zrobic, aby klienci chcieli podazac za nasza marka i dzielic sie nia z innymi? Tworz ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Opowiesci w marketingu

Opis

Budowanie trwalych relacji poprzez tworzenie wartosci to dzisiaj podstawa dzialania kazdej marki, ktora pragnie skrasc serca konsumentow. Jak to zrobic, aby klienci chcieli podazac za nasza marka i dzielic sie nia z innymi? Tworz opowiesci, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzedzi i technik nalezy uzyc, aby robic to skutecznie, zeby klienci stawali sie wiernymi przyjaciolmi Twojej marki na dobre i na zle? "Opowiesci w marketingu" to ksiazka, w ktorej znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiazan, przykladow wykorzystania najbardziej skutecznych narzedzi marketingu narracyjnego. Autor porusza rozne aspekty budowania swiata narracji. Przekaz musi docierac wieloma kanalami, byc transmedialny w pelnym tego slowa znaczeniu: wykorzystywac media w charakterystyczny dla nich sposob, budujac z nich, jak z mozaiki, pelny obraz budzacy glebokie emocje i wyzwalajacy potrzebe okreslonych dzialan. Ksiazka zostala podzielona na 4 czesci, ktore stanowia trzon wszelkich dzialan marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy. Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazowek popartych konkretnymi case studies, przykladami z Polski i zagranicy. Po przeczytaniu "Opowiesci w marketingu" dowiesz sie: - jak umiejetnie i z wyczuciem wykorzystac real-time marketing, - jakie stosowac reguly storytellingu zgodnie ze sztuka budowania opowiesci, - czy reklama natywna ma sens, - czy content marketing jest zagrozeniem dla mediow, - dlaczego marketing wirusowy to niezwykle potezne narzedzie, ktore moze przyniesc ogromny sukces, ale rowniez zapedzic marke w "kozi rog".

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: