Optymalizacja obslugi klienta / Libristo.pl
Optymalizacja obslugi klienta

Kod: 12923067

Optymalizacja obslugi klienta

Autor Matthew Dixon

Obsluga klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej zlozone, ktore zdazylo juz obrosnac w wiele mitow. Rosnaca konkurencja na rynku zmusza do wzmozonych wysilkow na polu budowania lojalnosci konsumenta. Wielu men ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Optymalizacja obslugi klienta

Opis

Obsluga klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej zlozone, ktore zdazylo juz obrosnac w wiele mitow. Rosnaca konkurencja na rynku zmusza do wzmozonych wysilkow na polu budowania lojalnosci konsumenta. Wielu menedzerow stawia sobie za cel wprawianie klienta w zachwyt.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: