Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
DPD 25.99 Poczta Polska 18.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 InPost 13.99

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Powershop 3 Sarah De Boer-Schultz
Kod Libristo: 05055302
Wydawnictwo Frame Publishers BV, marzec 2012
The latest publication in the Powershop series ż the largest ever single-volume book from Frame Publ... Cały opis
? points 264 b
456.62
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Plasma Astrophysics Kazunari Shibata / Miękka
common.buy 450.23
Western Europe Since 1945 Joan F. Higbee / Twarda
common.buy 529.71
Intimate Betrayal Vernon R. Wiehe / Miękka
common.buy 502.54
International Project Management Kathrin Koster / Twarda
common.buy 666.68

The latest publication in the Powershop series ż the largest ever single-volume book from Frame Publishers at 696 pages ż is brimming with retail interiors from around the world that are as inspiring and refreshing as they are surprising and alluring. Powershop 3 is an exploration of the best in retail design from around the globe. It outlines the key role that designers play to integrate brand identity into retail concepts in order to realise some of the most exciting shopping destinations in the world. Readers will discover how designers encapsulate different styles with a brand coherence whilst often mixing-up the settings to create thrilling, theatrical spaces. Divided into nine chapters, the book opens the doors of shops and showrooms by over 130 international designers, both new studios and world-famous designers. This is a lavish retail design bible detailing the latest interiors which range from luxury fashion boutiques to bakeries, car showrooms to supermarkets and pop-up shops to department stores.The essence of this book comes from the curated interiors which highlight the current trends in retail design. The gold-tinged pages are filled with outstanding photography and descriptive texts about how the design concepts were developed and executed. Many shops also feature technical details such as floor plans, sections and sketches to further explain the design process from concept to execution. Completing the book is an index of the featured designers, with studio profiles and contact details, along with addresses of all the shops.

Informacje o książce

Pełna nazwa Powershop 3
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2012
Liczba stron 592
EAN 9789077174463
Kod Libristo 05055302
Wydawnictwo Frame Publishers BV
Waga 3628
Wymiary 241 x 321 x 47
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo