Kod: 12887897
Jak przekonac inwestora, ze twoj pomysl zrewolucjonizuje rynek? Jaka dlugosc powinny miec biznesplan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich tresci nie nalezy w nich poruszac? Jak pisac oferty pracy, zeby ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Jak przekonac inwestora, ze twoj pomysl zrewolucjonizuje rynek? Jaka dlugosc powinny miec biznesplan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich tresci nie nalezy w nich poruszac? Jak pisac oferty pracy, zeby nie odstraszyc kompetentnych kandydatow? Sa to kwestie, przed ktorymi staje kazdy przedsiebiorca w trakcie swojej kariery. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w ksiazce Guya Kawasakiego. Tytul oryginalu: Reality Check: The Irreverent Guide to Outsmarting, Outmanaging, and Outmarketing Your Competition Powrot do rzeczywistosci to ksiazka dla wszystkich, ktorzy chcieliby: - zasiegnac porady u prawdziwego geniusza marketingu, wspolautora miedzy innymi legendarnej kampanii marketingowej Apple Macintosh z 1984 roku, - uniknac najczestszych bledow i pulapek w zakladaniu i prowadzeniu przedsiebiorstwa, - znalezc praktyczne i poparte doswiadczeniem wskazowki i dowiedziec sie, jak naprawde dziala swiat biznesu. Ksiazka ta obfituje w zabawne historie i anegdoty z Doliny Krzemowej, lekkie i humorystyczne, a jednoczesnie pouczajace i zapadajace w pamiec.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )