Kod: 12932416
Ksiazka przeznaczona jest dla osob, ktore sa zainteresowane praca w telefonicznym centrum obslugi. Czytelnikami jej moga byc zarowno absolwenci szkol ponadgimnazjalnych i wyzszych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzajace zmienic z ... więcej
22.04 zł
Zwykle: 22.89 zł
Oszczędzasz 0.85 zł
Za ten zakup dostaniesz 13 punkty
Ksiazka przeznaczona jest dla osob, ktore sa zainteresowane praca w telefonicznym centrum obslugi. Czytelnikami jej moga byc zarowno absolwenci szkol ponadgimnazjalnych i wyzszych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzajace zmienic zawod. Ksiazka moze byc wykorzystywana na kursach zawodowych, a takze w szkolach ponadgimnazjalnych (jako materialy pomocnicze). Ksiazka sklada sie z trzech rozdzialow: 1. Na czym polega praca w call center. 2. Jak znalezc prace w call center. 3. Czego mozna sie spodziewac po rozpoczeciu pracy. Z ksiazki mozna dowiedziec sie: - co to jest call center i w jaki sposob funkcjonuje; - na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie sa zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera; - jakie predyspozycje powinien miec kandydat do pracy na tych stanowiskach; - czego bedzie wymagal pracodawca.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Gospodarka
22.04 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )