Pragmatics of Persuasive Discourse in Spanish Television Advertising / Libristo.pl
Pragmatics of Persuasive Discourse in Spanish Television Advertising

Kod: 08740338

Pragmatics of Persuasive Discourse in Spanish Television Advertising

Autor Karol J Hardin

This investigation analyzes pragmatic ways in which Spanish is used to achieve persuasion in television advertising. The author applies pragmatic models to commercials for products and services from three countries--Chile, Spain, ... więcej

157.01

Zwykle: 165.21 zł

Oszczędzasz 8.20 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Pragmatics of Persuasive Discourse in Spanish Television Advertising

Za ten zakup dostaniesz 92 punkty

Opis

This investigation analyzes pragmatic ways in which Spanish is used to achieve persuasion in television advertising. The author applies pragmatic models to commercials for products and services from three countries--Chile, Spain, and the United States. She

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Language linguistics

157.01


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: