Kod: 12902466
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i zlych praktykach w marketingu, pelen refleksji i cennych spostrzezen autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbedny w dzisiejszym swiecie personal bran ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i zlych praktykach w marketingu, pelen refleksji i cennych spostrzezen autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbedny w dzisiejszym swiecie personal branding. W mysl zasady "stworz sie sam" autor prezentuje szereg narzedzi niezbednych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie moze zabraknac w Twojej biblioteczce.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )