Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review / Libristo.pl
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Kod: 21156588

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Autor Harvard Business Review

Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę! Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osą ... więcej

31.06

Zwykle: 44.66 zł

Oszczędzasz 13.60 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 4 - 11 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Za ten zakup dostaniesz 19 punkty

Opis

Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę! Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właś

Szczegóły książki
Zniżka dla
uczniów, studentów
i nauczycieli

31.06

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Copyright ©2008-19 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieMapa strony


Konto: Logowanie

Język:

Wyjątkowa księgarnia oferująca miliony książek w świetnych cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 199 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: