Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Kod: 21156588

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Autor Harvard Business Review

Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę! Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osą ... więcej

30.76

Zwykle: 44.23 zł

Oszczędzasz 13.47 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 3 - 7 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Za ten zakup dostaniesz 19 punkty

Opis

Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę! Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właś

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera

Zniżka dla
uczniów, studentów
i nauczycieli

30.76

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Copyright ©2008-19 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieMapa strony


Konto: Logowanie

Język:

Wyjątkowa księgarnia oferująca miliony książek w świetnych cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: