Kod: 12952434
Autor jest zalozycielem firmy szkoleniowej Omd, specjalizujacej sie w skierowanych do srodowiska stomatologicznego projektach (wykladach, kursach, publikacjach) prezentujacych zaawansowana wiedze z zakresu psychologii komunikacji. ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Autor jest zalozycielem firmy szkoleniowej Omd, specjalizujacej sie w skierowanych do srodowiska stomatologicznego projektach (wykladach, kursach, publikacjach) prezentujacych zaawansowana wiedze z zakresu psychologii komunikacji. Program podpowiada, w jaki sposob lekarz dentysta moze ksztaltowac swiadomosc pacjenta i wychodzic naprzeciw jego oczekiwaniom, daleko wykraczajacym poza przeprowadzenie skutecznego leczenia. Ksiazka podzielona zostala na nastepujace rozdzialy podejmujace wazkie, choc nie zawsze doceniane zagadnienia majace wplyw na funkcjonowanie gabinetu: Specyfika komunikacji w gabinecie stomatologicznym Postawy lekarza w stosunku do pacjenta (Wykonawca ? Prezenter ? Kapitan ? Doradca) Umiejetnosci Doradcy Sukces praktyki to gra zespolowa Na plycie DVD znajda Panstwo obszerny wyklad dotyczacy zagadnien z zakresu psychologii komunikacji.
Kategoria Książki po polsku Zdrowie. Medycyna. Uroda Medycyna Specjalizacje medyczne
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )