Psychologia sprzedazy nieruchomosci / Libristo.pl
Psychologia sprzedazy nieruchomosci

Kod: 12923276

Psychologia sprzedazy nieruchomosci

Autor Grazyna Bialopiotrowicz

Nie ulega watpliwosci, ze praca posrednika nieruchomosci wymaga ogromnej wiedzy z wielu dziedzin - prawa, finansow, administracji panstwowej, gospodarowania nieruchomosciami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Posredn ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Psychologia sprzedazy nieruchomosci

Opis

Nie ulega watpliwosci, ze praca posrednika nieruchomosci wymaga ogromnej wiedzy z wielu dziedzin - prawa, finansow, administracji panstwowej, gospodarowania nieruchomosciami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Posrednik chcacy utrzymac sie z wykonywania swojego zawodu potrzebuje klientow, ktorzy zaplaca za jego usluge. Oznacza to, ze punktem wyjscia sa dla niego relacje z klientami oraz innymi ludzmi, z ktorymi posrednik stale wspolpracuje. Chcac osiagnac cel w postaci zbudowania swojego rynku klientow, posrednik musi wykazac sie umiejetnosciami interpersonalnymi, pozwalajacymi w odpowiedni sposob nawiazac kontakt z klientem, pozyskac jego zaufanie, rozpoznac jego potrzeby, zadbac o ich zaspokojenie i wynegocjowac zadowalajace obie strony warunki umowy posrednictwa. Ponadto nikt inny, lecz wlasnie posrednik uczestniczy w negocjacjach odnosnie warunkow zbycia, nabycia lub najmu nieruchomosci, nie wspominajac o koniecznosci umiejetnego wynegocjowania z klientem warunkow swiadczenia uslugi. Paradoks polega na tym, ze wiedza oraz umiejetnosci psychologiczne sa posrednikowi niezbedne do wykonywania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie ksztalcenia posrednikow zajecia z dziedziny psychologii zajmuja zaledwie okolo 3% calosci programu. Ksiazka powstala w oparciu o wiecej niz dziesiecioletnie doswiadczenia autorki w bezposredniej pracy z posrednikami w calej Polsce, w najrozniejszych biurach nieruchomosci - i tych okazalych, bardzo zamoznych, i tych bardzo malych, czasem jednoosobowych. Wspolpraca z posrednikami obejmowala rozne obszary ich dzialalnosci, lecz glowna dziedzina badan byly kontakty z klientami na rynku pierwotnym i wtornym, a takze na rynku nieruchomosci komercyjnych. Kazdy z tych obszarow obrotu nieruchomosciami jest na swoj sposob specyficzny, a klienci prezentuja odmienne potrzeby i rozne postawy wobec wspolpracy z posrednikiem. Psychologia sprzedazy nieruchomosci wskazuje na to, ze proces sprzedazy nieruchomosci rozpoczyna sie, zanim klient wybierze numer telefonu posrednika i zlozy zapytanie. Sprzedaz nieruchomosci zaczyna sie znacznie wczesniej w glowie posrednika, co przejawia sie w jego postawie wobec samego siebie, innych ludzi i wykonywanej pracy. O wynikach w sprzedazy nieruchomosci decyduje wiele innych elementow, pozornie pozostajacych bez zwiazku z sama sprzedaza, a jednak majacych ogromny wplyw na jej przebieg. Jakie to sa elementy, w jaki sposob mozna je ksztaltowac, korygowac i zmieniac, by uzyskac zadowalajacy skutek - odpowiedzi na te i wiele innych pytan znajda panstwo w niniejszej ksiazce.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: