Kod: 12923276
Nie ulega watpliwosci, ze praca posrednika nieruchomosci wymaga ogromnej wiedzy z wielu dziedzin - prawa, finansow, administracji panstwowej, gospodarowania nieruchomosciami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Posredn ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Nie ulega watpliwosci, ze praca posrednika nieruchomosci wymaga ogromnej wiedzy z wielu dziedzin - prawa, finansow, administracji panstwowej, gospodarowania nieruchomosciami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Posrednik chcacy utrzymac sie z wykonywania swojego zawodu potrzebuje klientow, ktorzy zaplaca za jego usluge. Oznacza to, ze punktem wyjscia sa dla niego relacje z klientami oraz innymi ludzmi, z ktorymi posrednik stale wspolpracuje. Chcac osiagnac cel w postaci zbudowania swojego rynku klientow, posrednik musi wykazac sie umiejetnosciami interpersonalnymi, pozwalajacymi w odpowiedni sposob nawiazac kontakt z klientem, pozyskac jego zaufanie, rozpoznac jego potrzeby, zadbac o ich zaspokojenie i wynegocjowac zadowalajace obie strony warunki umowy posrednictwa. Ponadto nikt inny, lecz wlasnie posrednik uczestniczy w negocjacjach odnosnie warunkow zbycia, nabycia lub najmu nieruchomosci, nie wspominajac o koniecznosci umiejetnego wynegocjowania z klientem warunkow swiadczenia uslugi. Paradoks polega na tym, ze wiedza oraz umiejetnosci psychologiczne sa posrednikowi niezbedne do wykonywania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie ksztalcenia posrednikow zajecia z dziedziny psychologii zajmuja zaledwie okolo 3% calosci programu. Ksiazka powstala w oparciu o wiecej niz dziesiecioletnie doswiadczenia autorki w bezposredniej pracy z posrednikami w calej Polsce, w najrozniejszych biurach nieruchomosci - i tych okazalych, bardzo zamoznych, i tych bardzo malych, czasem jednoosobowych. Wspolpraca z posrednikami obejmowala rozne obszary ich dzialalnosci, lecz glowna dziedzina badan byly kontakty z klientami na rynku pierwotnym i wtornym, a takze na rynku nieruchomosci komercyjnych. Kazdy z tych obszarow obrotu nieruchomosciami jest na swoj sposob specyficzny, a klienci prezentuja odmienne potrzeby i rozne postawy wobec wspolpracy z posrednikiem. Psychologia sprzedazy nieruchomosci wskazuje na to, ze proces sprzedazy nieruchomosci rozpoczyna sie, zanim klient wybierze numer telefonu posrednika i zlozy zapytanie. Sprzedaz nieruchomosci zaczyna sie znacznie wczesniej w glowie posrednika, co przejawia sie w jego postawie wobec samego siebie, innych ludzi i wykonywanej pracy. O wynikach w sprzedazy nieruchomosci decyduje wiele innych elementow, pozornie pozostajacych bez zwiazku z sama sprzedaza, a jednak majacych ogromny wplyw na jej przebieg. Jakie to sa elementy, w jaki sposob mozna je ksztaltowac, korygowac i zmieniac, by uzyskac zadowalajacy skutek - odpowiedzi na te i wiele innych pytan znajda panstwo w niniejszej ksiazce.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Psychologia. Psychoterapia Osobowość. Samorealizacja. Kariera
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )