Kod: 12951520
Nie ulega watpliwosci, ze media publiczne stanely przed najwiekszym wyzwaniem od czasu ich stworzenia. Zarazem jednak nie ustaja wysilki, by znalezc dla nich godne miejsce na zmieniajacym sie rynku komunikacyjnym. Generalny kierun ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Nie ulega watpliwosci, ze media publiczne stanely przed najwiekszym wyzwaniem od czasu ich stworzenia. Zarazem jednak nie ustaja wysilki, by znalezc dla nich godne miejsce na zmieniajacym sie rynku komunikacyjnym. Generalny kierunek poszukiwan wiaze sie z ochrona publicznej dzialalnosci emisyjnej w sytuacji, gdy musi ona konkurowac z mediami prywatnymi w zasadniczo zmieniajacym sie krajobrazie medialnym. Ulegly w zwiazku z tym dwie zasadnicze cechy publicznego komunikowania: monopol na prezentowanie programow misyjnych oraz opieranie sie na abonamencie jako podstawowym zrodle finansowania. W sytuacji, gdy programy o charakterze misyjnym emituja rowniez, choc w skromniejszym zakresie, nadawcy prywatni, a media publiczne musza siegac do dochodu z reklam, dawne rozgraniczenia mediow publicznych i prywatnych nie sa juz tak ostre. Nie oznacza to jednak zatarcia tych granic w ogole i zrownania charakteru mediow publicznych i prywatnych. Jesli nawet pojawiaja sie postulaty likwidacji mediow publicznych, to jednak sa one w mniejszosci do przewazajacego pogladu, ze media publiczne maja swe uzasadnienie na rynku medialnym wspolczesnych panstw. Publikacja powstala we wspolpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Kategoria Książki po polsku Sztuka Teatr. Film. Telewizja. Radio
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )