Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
DPD 25.99 Poczta Polska 18.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 InPost 13.99

Researching the Changing Profession of Public Relations

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Researching the Changing Profession of Public Relations Aydemar Okay
Kod Libristo: 10027240
How should we approach the challenges created by the increasing professionalization of public relati... Cały opis
? points 175 b
303.49
Na zamówienie Wysyłamy za 21-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Nordkorea Rüdiger Frank / Miękka
common.buy 57.77
Social Role Valorization David G. Page / Miękka
common.buy 186.72
Performances of Research Rachael Gabriel / Twarda
common.buy 970.21
Silencio pelas palavras Pimentel Paulon Clarice / Miękka
common.buy 296.39
Deutsch-Franzosische Krieg 1870-71 Kriegsgeschichtliche Abteilung Des Gross / Miękka
common.buy 556.12
Our Animal Friends AMERICAN SOCIETY FOR / Twarda
common.buy 169.76
deutsche Ideologie Karl Marx / Friedrich Engels / Miękka
common.buy 350.20

How should we approach the challenges created by the increasing professionalization of public relations across Europe? Historical and cultural interpretations are not always sufficient to explain the fast and diverse developments of the public relations profession in our cosmopolitan and digitalized world. This book aims to pinpoint and address the questions faced by researchers and professionals in their efforts to understand and support the changing profession of public relations. The chapters are all contributed by recognized academics and are structured around three topics. Firstly, the book explores current developments in public relations practice in Germany, Portugal, Slovenia, Croatia, Turkey, Serbia and the Czech Republic. The second section discusses the professionalization of public relations together with the new dilemmas, notions, concepts and perspectives that this has generated. The final chapters focus on the usage, effect and institutionalization of new media and new digital public relations tools.

Informacje o książce

Pełna nazwa Researching the Changing Profession of Public Relations
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 333
EAN 9782875740564
ISBN 9782875740564
Kod Libristo 10027240
Waga 448
Wymiary 271 x 153 x 24
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo