Rethinking Popular Culture and Media / Libristo.pl
Rethinking Popular Culture and Media

Kod: 11585570

Rethinking Popular Culture and Media

Autor Elizabeth Marshall, Ozlem Sensoy

Rethinking Popular Culture and Media begins from the premise that the "popular" is political. Whether it's Disney and Barbie, or Snapchat and Vine, youth navigate, shape, and repurpose popular culture. This updated collection of t ... więcej

105

Zwykle: 110.52 zł

Oszczędzasz 5.52 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Rethinking Popular Culture and Media

Za ten zakup dostaniesz 61 punkty

Opis

Rethinking Popular Culture and Media begins from the premise that the "popular" is political. Whether it's Disney and Barbie, or Snapchat and Vine, youth navigate, shape, and repurpose popular culture. This updated collection of teaching articles and criti

Szczegóły książki

105


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: