Scoring Points

Kod: 04139002

Scoring Points

Autor Clive Humby

"Scoring Points" tells the dramatic story of how Tesco Clubcard was conceived, launched and developed. Clive Humby and Terry Hunt, two major influences behind Tesco's spectacular transformation, and Tim Phillips, a leading busines ... więcej

90.28

Zwykle: 108.74 zł

Oszczędzasz 18.46 zł


Dostępna w małych ilościach
Wysyłamy do 24 godzin
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Scoring Points

Opis

"Scoring Points" tells the dramatic story of how Tesco Clubcard was conceived, launched and developed. Clive Humby and Terry Hunt, two major influences behind Tesco's spectacular transformation, and Tim Phillips, a leading business writer and broadcaster, bring us a compelling behind-the-scenes account of Clubcard: the successes, the failures and the lessons learnt. The authors show how Tesco made customer loyalty marketing work, when almost every other loyalty programme failed, and illustrate the benefits for Tesco and its customers. "Scoring Points" is one of the seminal marketing books of the last decade. A fascinating tale of what can be achieved through vision, a strong team ethic and a company-wide commitment to customer satisfaction, it is an inspirational read for anyone in business.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

90.28

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Copyright ©2008-19 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieMapa strony


Konto: Logowanie

Język:

Wyjątkowa księgarnia oferująca miliony książek w świetnych cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: