Service Desk and Incident Manager / Libristo.pl
Service Desk and Incident Manager

Kod: 02571189

Service Desk and Incident Manager

Autor Peter Wheatcroft

The role of a service desk manager is to provide the single point of contact between an IT organisation and its users. A major part of this role is to ensure that incidents are dealt with effectively and normal service is restored ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Service Desk and Incident Manager

Opis

The role of a service desk manager is to provide the single point of contact between an IT organisation and its users. A major part of this role is to ensure that incidents are dealt with effectively and normal service is restored as quickly as possible. Responsibilities include developing, implementing, monitoring and improving processes and procedures and this essential guide covers areas such as purpose, required skills and career progression, as well as tools, standards and frameworks.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Office & workplace


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: