Service Level Manager / Libristo.pl
Service Level Manager

Kod: 09183129

Service Level Manager

Autor John Sansbury

The role of service level manager is a critical one in that the agreements negotiated with customers should inform the activities of the service provider. This book aims to help those whose role is to establish, negotiate, manage ... więcej

138.20


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Service Level Manager

Za ten zakup dostaniesz 81 punkty

Opis

The role of service level manager is a critical one in that the agreements negotiated with customers should inform the activities of the service provider. This book aims to help those whose role is to establish, negotiate, manage or update service level agreements and to use these as the basis of continual service improvement. It covers areas such as purpose, required skills, responsibilities, interface and career progression as well as tools, standards and frameworks related to the role.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

138.20

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: