Sharing Best Practices in Sport Marketing / Libristo.pl
Sharing Best Practices in Sport Marketing

Kod: 06439235

Sharing Best Practices in Sport Marketing

Autor Brenda G. Pitts

At the Inaugural Sport Marketing Association Conference in 2003, papers were presented on such subjects as corporate sponsorship, sport consumer behavior, sport product branding, and technology's role in the promotion and sales pr ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Sharing Best Practices in Sport Marketing

Opis

At the Inaugural Sport Marketing Association Conference in 2003, papers were presented on such subjects as corporate sponsorship, sport consumer behavior, sport product branding, and technology's role in the promotion and sales process. This title presents the contents drawn from the research presentations delivered at the conference.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: