Socially Inclusive Business / Libristo.pl
Socially Inclusive Business

Kod: 04635552

Socially Inclusive Business

The idea that market mechanisms can mobilize social change by engaging the poor in win-win scenarios is gaining increased world attention. Companies, social sector organizations, and development agencies are all beginning to glean ... więcej

160.90

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Socially Inclusive Business

Za ten zakup dostaniesz 94 punkty

Opis

The idea that market mechanisms can mobilize social change by engaging the poor in win-win scenarios is gaining increased world attention. Companies, social sector organizations, and development agencies are all beginning to glean the potential that lies among the world's poorest people, both as an untapped productive force and a neglected consumer market. This book aims to demonstrate how the private sector can become part of the solution of poverty. In this study, the authors assess market initiatives in Iberoamerica by large corporations, cooperatives, small and medium enterprises, and nonprofit organizations. A task force drawing on nine teams of researchers from various business schools and universities in nine countries examined 33 experiences, seeking to uncover 'what's needed' for building new business value chains that help move people out of poverty.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

160.90

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: