Kod: 01430134
Stage designers must create an immersive and engaging environment that lasts only hours or days but is remembered for a lifetime. Whether its Jay-Z at Carnegie Hall, Radiohead on a world tour, Celine Dion in Las Vegas, Nelson Mand ... więcej
280 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 163 punkty
Stage designers must create an immersive and engaging environment that lasts only hours or days but is remembered for a lifetime. Whether its Jay-Z at Carnegie Hall, Radiohead on a world tour, Celine Dion in Las Vegas, Nelson Mandelas 90th birthday, a dramatic production of Hairspray, or the launch of McLarens latest Formula One race car, every situation demands memorable staging that works in perfect harmony with the central event. Lasers, computer driven visuals and gigantic props are well and fine, but worthless without a strong concept and well-organized infrastructure. Chapters found within Stage Design include: Concerts, Awards Ceremonies, Dramatic Productions, and Events. These varied happenings illuminate the common goal of producers and designers worldwide - galvanizing an audiences attention for a finite period of time. From Mexico to Johannesburg and London to Las Vegas, the reader will discover the most innovative stages the world over.
Kategoria Książki po angielsku The arts Architecture Professional interior design
280 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: