Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers / Libristo.pl
Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers

Kod: 04441807

Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers

Autor Jay Conrad Levinson

More than two decades and dozens of bestselling books have proven that guerrilla marketing is the number one low-cost method for marketing a business. If you're abusiness owner who wants to take advantage of its powerful, effectiv ... więcej

77.75

Zwykle: 91.42 zł

Oszczędzasz 13.68 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers

Za ten zakup dostaniesz 45 punkty

Opis

More than two decades and dozens of bestselling books have proven that guerrilla marketing is the number one low-cost method for marketing a business. If you're abusiness owner who wants to take advantage of its powerful, effective techniques but don't know where to start, the man who started it all teaches you just what to do. Jay Conrad Levinson, the father of guerrilla marketing, and Jeannie Levinson have teamed up to produce a beginner-oriented guide that shows business owners how to get started with guerrilla marketing. Presented with a generous supply of true-life stories from the Levinsons' rich experience, it breathes life into the hottest and most well-known school of marketing so that readers are able to compete with assurance and market profitably. Covering the whole spectrum of marketing it takes readers from neophytes to guerrillas in 288 pages. Action-packed chapters include: * The personality of a marketing guerrilla * Guerrilla marketing defined * Succeeding with a guerrilla marketing attack * Selecting guerrilla marketing weapons * Creating a seven-sentence guerrilla marketing plan * Making a guerrilla marketing calendar * Launching your attack * Maintaining your campaign This is the ideal volume for first-time marketers who want to use guerrilla marketing techniques to bring their business to the top.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management

77.75

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: