Stress Test Every Business Needs: A Capital Ag enda for Confidently Facing Digital Disruption, Di fficult Investors, Recessions and Geopolitical Thr / Libristo.pl
Stress Test Every Business Needs: A Capital Ag enda for Confidently Facing Digital Disruption, Di fficult Investors, Recessions and Geopolitical Thr

Kod: 16203624

Stress Test Every Business Needs: A Capital Ag enda for Confidently Facing Digital Disruption, Di fficult Investors, Recessions and Geopolitical Thr

Autor Jeffrey Greene

Stress testing is not just for banks. It can make every business stronger in an era of heightened uncertainty and investor scrutiny. Companies that formulate strategy and set operational priorities with a balanced investment agend ... więcej

156.44

Zwykle: 175.87 zł

Oszczędzasz 19.43 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Stress Test Every Business Needs: A Capital Ag enda for Confidently Facing Digital Disruption, Di fficult Investors, Recessions and Geopolitical Thr

Za ten zakup dostaniesz 92 punkty

Opis

Stress testing is not just for banks. It can make every business stronger in an era of heightened uncertainty and investor scrutiny. Companies that formulate strategy and set operational priorities with a balanced investment agenda are best positioned to control their own destiny across a wide range of business environments and potential threats. The Stress Test methodology addresses how shareholder value is created through raising, investing, optimizing and preserving capital. By taking an integrated view across all the company's businesses, functions and geographies, senior managers are better able to make trade-offs among competing investment opportunities and optimally allocate resources. The book will draw on recent lessons from management successes and failures, such as: Assuming that outperforming peer companies is sufficient to ward off activist shareholders (e.g., Allergan) Insufficiently preparing for low probability/high impact events (e.g., Brexit) Overestimating the synergy value of operating in multiple businesses

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

156.44

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: