Kod: 12877400
W ksiazce Autorzy w interesujacy sposob przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istote, strukture, sposoby oceny efektywnosci oraz bezpieczenstwo tego systemu, proces modelowania systemu infor ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
W ksiazce Autorzy w interesujacy sposob przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istote, strukture, sposoby oceny efektywnosci oraz bezpieczenstwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przeslanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesow biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowe modelu SIM wg podejsc strukturalnego i obiektywnego, przyklady rozwiazan praktycznych, tzn. mozliwosci wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsludze SIM oraz podstawowe rozwiazania z zakresu "Marketing Intelligence".
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )