Tendencje innowacyjnego rozwoju polskich przedsiebiorstw / Libristo.pl
Tendencje innowacyjnego rozwoju polskich przedsiebiorstw

Kod: 12893196

Tendencje innowacyjnego rozwoju polskich przedsiebiorstw

Ksiazka jest zbiorem 26 prac autorow zwiazanych z roznymi osrodkami akademickimi w Polsce. Sklada sie z trzech czesci. 1. W czesci pierwszej autorzy skupili sie rozwazaniach dotyczacych innowacyjnosci. Zdecydowana wiekszosc teks ... więcej

41.08

Zwykle: 45.37 zł

Oszczędzasz 4.29 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy do 4 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Tendencje innowacyjnego rozwoju polskich przedsiebiorstw

Za ten zakup dostaniesz 24 punkty

Opis

Ksiazka jest zbiorem 26 prac autorow zwiazanych z roznymi osrodkami akademickimi w Polsce. Sklada sie z trzech czesci. 1. W czesci pierwszej autorzy skupili sie rozwazaniach dotyczacych innowacyjnosci. Zdecydowana wiekszosc tekstow kladzie nacisk na kondycje innowacyjna polskiej gospodarki. Innym motywem przewodnim prezentowanych w czesci pierwszej tekstow sa rozwazania na temat czynnikow decydujacych o poziomie innowacyjnosci w makroskali. 2. W czesci drugiej wolumenu nastepuje przejscie z poziomu makro na poziom mikro. Autorzy zaprezentowanych w tym miejscu prac skupiaja sie na teoretycznych i empirycznych kwestiach zwiazanych z innowacyjnoscia przedsiebiorstw, zwracajac uwage na czynniki determinujace innowacyjnosc i na bariery, z ktorymi musza borykac sie innowacyjne przedsiebiorstwa. 3. Czesc trzecia to z kolei prezentacja innowacyjnosci regionow oraz przykladow innowacyjnych przedsiebiorstw. W czesci tej zawarto rowniez rozwazania nad innowacyjnymi dzialaniami i produktami, jak i barierami, ktore moga wplynac na poziom innowacyjnosci firm oraz calej gospodarki. Innowacyjnosc staje sie zjawiskiem coraz bardziej istotnym, szczegolnie w dobie powstawiania gospodarek i spoleczenstw opartych na wiedzy. Ksiazka wskazuje na przewage krajow opierajacych rozwoj przedsiebiorczosci na wzroscie poziomu innowacyjnosci, ktory stal sie specyficzna miara nowoczesnego rozwoju gospodarczego, a takze nowym sposobem konkurowania na rynku globalnym. Warto podkreslic, iz innowacje nie powstaja samoistnie, lecz sa wynikiem dzialan podejmowanych przez podmioty gospodarcze. Autorzy niniejszego tomu prowadza rozwazania na temat czynnikow decydujacych o poziomie innowacyjnosci w makroskali oraz kondycji polskiej gospodarki pod wzgledem innowacyjnosci. Zwracaja rowniez uwage na skale mikroekonomiczna i analizuja czynniki determinujace innowacyjnosc firm oraz bariery, z ktorymi borykaja sie innowacyjne przedsiebiorstwa. Ksiazka prezentuje i systematyzuje wiedze teoretyczna z zakresu innowacji oraz weryfikuje teorie w oparciu o badania empiryczne. Tom ten stanowi wiec ciekawa i inspirujaca pozycje dla wszystkich zainteresowanych problematyka innowacji.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Gospodarka

41.08

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: