The Business of Winemaking / Libristo.pl
The Business of Winemaking

Kod: 09200112

The Business of Winemaking

Autor Jeffry L Lamy

The Business of Winemaking places all facets of the wine business in perspective for investors, owners, and anyone else who is interested in how the wine business operates.Abundantly illustrated and written in a readily understand ... więcej

205.60

Zwykle: 205.65 zł

Oszczędzasz 0.05 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o The Business of Winemaking

Za ten zakup dostaniesz 120 punkty

Opis

The Business of Winemaking places all facets of the wine business in perspective for investors, owners, and anyone else who is interested in how the wine business operates.Abundantly illustrated and written in a readily understandable style, the book addresses the technical rudiments of viticulture and oenology and all of its related business actions: market analysis, vineyard and winery design, construction and equipment costs, regulatory and legislative issues, accounting and recordkeeping, financial analysis, tax considerations, typical salaries by geographical area, the minimum economic size of vineyards, the business plan, financing, product pricing, advertising, and sustainable farming and immigrant labour.A comprehensive, this book features examples from 20 sites from coast to coast, making it an ideal resource for anyone wanting to better understand the inner workings of winemaking.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Lifestyle, sport & leisure Cookery / food & drink etc Beverages

205.60

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: