Kod: 09200112
The Business of Winemaking places all facets of the wine business in perspective for investors, owners, and anyone else who is interested in how the wine business operates.Abundantly illustrated and written in a readily understand ... więcej
205.60 zł
Zwykle: 205.65 zł
Oszczędzasz 0.05 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 120 punkty
The Business of Winemaking places all facets of the wine business in perspective for investors, owners, and anyone else who is interested in how the wine business operates.Abundantly illustrated and written in a readily understandable style, the book addresses the technical rudiments of viticulture and oenology and all of its related business actions: market analysis, vineyard and winery design, construction and equipment costs, regulatory and legislative issues, accounting and recordkeeping, financial analysis, tax considerations, typical salaries by geographical area, the minimum economic size of vineyards, the business plan, financing, product pricing, advertising, and sustainable farming and immigrant labour.A comprehensive, this book features examples from 20 sites from coast to coast, making it an ideal resource for anyone wanting to better understand the inner workings of winemaking.
Kategoria Książki po angielsku Lifestyle, sport & leisure Cookery / food & drink etc Beverages
205.60 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )