Kod: 12436757
How do you grow a truly sustainable business in the hypercompetitive 21st century? By using the practical, psychology-based strategies in this book to dive into the mind of your customer and enhance your business's customer experi ... więcej
76.67 zł
Zwykle: 85.24 zł
Oszczędzasz 8.57 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 45 punkty
How do you grow a truly sustainable business in the hypercompetitive 21st century? By using the practical, psychology-based strategies in this book to dive into the mind of your customer and enhance your business's customer experience by creating buying lo
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
76.67 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )