Economics of Music / Libristo.pl
Economics of Music

Kod: 12820894

Economics of Music

Autor Peter Tschmuck

A concise and rigorous presentation of the economics of the music business -- publishing, recording, live music -- that shows how a combination of established publishers, new promoters and a new generation of music providers has c ... więcej

115.44

Zwykle: 121.64 zł

Oszczędzasz 6.20 zł


Zapowiedź
Termin nieznany

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Economics of Music

Za ten zakup dostaniesz 67 punkty

Opis

A concise and rigorous presentation of the economics of the music business -- publishing, recording, live music -- that shows how a combination of established publishers, new promoters and a new generation of music providers has created a heady mix of competing and collaborative economic models.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

115.44

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: