Kod: 12820894
A concise and rigorous presentation of the economics of the music business -- publishing, recording, live music -- that shows how a combination of established publishers, new promoters and a new generation of music providers has c ... więcej
115.44 zł
Zwykle: 121.64 zł
Oszczędzasz 6.20 zł
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 67 punkty
A concise and rigorous presentation of the economics of the music business -- publishing, recording, live music -- that shows how a combination of established publishers, new promoters and a new generation of music providers has created a heady mix of competing and collaborative economic models.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
115.44 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )