To nie jest zawod dla cynikow / Libristo.pl
To nie jest zawod dla cynikow

Kod: 12888835

To nie jest zawod dla cynikow

Autor Ryszard Kapuscinski

Czterdziesci, piecdziesiat lat temu mlody dziennikarz mogl spotkac sie ze swoim redaktorem naczelnym i poradzic w sprawach zawodowych: jak pisac, jak zrobic reportaz radiowy lub telewizyjny. Szef, zazwyczaj starszy, odpowiedzialby ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o To nie jest zawod dla cynikow

Opis

Czterdziesci, piecdziesiat lat temu mlody dziennikarz mogl spotkac sie ze swoim redaktorem naczelnym i poradzic w sprawach zawodowych: jak pisac, jak zrobic reportaz radiowy lub telewizyjny. Szef, zazwyczaj starszy, odpowiedzialby mu zgodnie ze swoim doswiadczeniem i dal kilka dobrych rad - mowil we Wloszech Ryszard Kapuscinski. - Dzisiaj sprobujcie isc do Mr. Turnera, ktory nigdy nie byl dziennikarzem i rzadko czyta prase lub oglada telewizje. Niczego wam nie doradzi, bo nie ma zielonego pojecia, jak nalezy uprawiac ten zawod. Jego celem i zasada nie jest ulepszanie naszej profesji, ale powiekszanie wlasnych dochodow. Ksiazka, to zapis trzech spotkan Ryszarda Kapuscinskiego, ktore mialy miejsce we Wloszech w roku 1994 i 1999 (ta czesc pod redakcja wloskiej dziennikarki Marii Nadotti), a takze warsztatow, ktore w latach 2000-2002 poprowadzil dla dziennikarzy z Ameryki Lacinskiej. Wielki reporter przypomina, co jest najwazniejsze w tym zawodzie, a takze dzieli sie swoim doswiadczeniem z mlodszymi kolegami. Warto przypomniec te fundamentalne prawdy w czasach, gdy roznica miedzy dziennikarzami a pracownikami mediow coraz bardziej sie zaciera, gdy obserwujemy coraz powszechniejsza tabloidyzacje mediow, a w informacjach juz coraz mniej wazna bywa prawda, a tylko ich atrakcyjnosc i klikalnosc. To ksiazka nie tylko dla dziennikarzy chcacych szlifowac swoj warsztat, ale takze fascynujace spotkanie z niezwyklym erudyta i wnikliwym obserwatorem swiata.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: