Toyota Way to Service Excellence: Lean Transformation in Service Organizations / Libristo.pl
Toyota Way to Service Excellence: Lean Transformation in Service Organizations

Kod: 10919820

Toyota Way to Service Excellence: Lean Transformation in Service Organizations

Autor Jeffrey K. Liker, Karyn Ross

Shows service-based organizations how to go Lean, gain value, and get results - The Toyota Way. Suitable for service professionals of every level, this guide takes the proven Lean principles of the author's bestselling Toyota Way ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Toyota Way to Service Excellence: Lean Transformation in Service Organizations

Opis

Shows service-based organizations how to go Lean, gain value, and get results - The Toyota Way. Suitable for service professionals of every level, this guide takes the proven Lean principles of the author's bestselling Toyota Way series and applies them directly to the industries where quality of service is crucial for success.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: