Kod: 09066685
In an age when technology not only allows transparency, but demands it, do truth and honesty have any place in today's modern industry? Can we ever really trust companies? Robert Phillips analyses the fall of PR, argues for the ri ... więcej
88.64 zł
Zwykle: 95.30 zł
Oszczędzasz 6.66 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 52 punkty
In an age when technology not only allows transparency, but demands it, do truth and honesty have any place in today's modern industry? Can we ever really trust companies? Robert Phillips analyses the fall of PR, argues for the rise of Public Leadership as an alternative model for communications, and offers tools & advice on how to survive.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
88.64 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )