Unconscious Branding / Libristo.pl
Unconscious Branding

Kod: 02357077

Unconscious Branding

Autor Praet Douglas Van

If consumers make decisions unconsciously, why do we persist in asking them directly through traditional marketing research why they do what they do? Unconscious Branding takes the most brilliant and revolutionary concepts from co ... więcej

88.80

Zwykle: 99.81 zł

Oszczędzasz 11.01 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 3 - 5 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Unconscious Branding

Za ten zakup dostaniesz 52 punkty

Opis

If consumers make decisions unconsciously, why do we persist in asking them directly through traditional marketing research why they do what they do? Unconscious Branding takes the most brilliant and revolutionary concepts from cognitive science and applies them to how we market, advertise, and consume in the modern digital age.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

88.80

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: