Kod: 02970850
In introducing new students to game development there are two crucial components to consider: the theory behind video games (design) and the practical creation of games (implementation). This book provides the theoretical backgrou ... więcej
340.80 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 200 punkty
In introducing new students to game development there are two crucial components to consider: the theory behind video games (design) and the practical creation of games (implementation). This book provides the theoretical background into the topics of game development, such as: characters, stories, level design, tools and skills needed, interface design, audio and game mechanics. The book will transition into demonstrating how to implement these into actual game product through the use of Unity3D and the Playmaker visual scripting plugin. By providing both theoretical and practical information to the reader, students will emerge understanding how to make a game and also how to design a game.
Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Graphical & digital media applications Digital animation
340.80 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )