Kod: 12877407
Sektor uslug w gospodarce ma coraz wiekszy udzial w ogolnym rozwoju gospodarczym i stanowi szanse dla osob bezrobotnych. W ksiazce problematyka zostala podzielona na trzy czesci: czesc I marketing uslug, czesc II - zarzadzanie org ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Sektor uslug w gospodarce ma coraz wiekszy udzial w ogolnym rozwoju gospodarczym i stanowi szanse dla osob bezrobotnych. W ksiazce problematyka zostala podzielona na trzy czesci: czesc I marketing uslug, czesc II - zarzadzanie organizacja uslugowa oraz czesc III problemy wspolczesnego marketingu uslug. W poszczegolnych rozdzialach Autorka omawia uwarunkowania marketingu uslug, roznice w marketingu organizacji nastawionych (na przykladzie bankowosci detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeow i organizacji charytatywnych), problematyke zarzadzania organizacja uslugowa, a zwlaszcza zarzadzania zmiana, metody zarzadzania ludzmi, marketing wewnetrzny organizacji uslugowej i kompetencje jej pracownikow, a takze przedstawia wspolczesne problemy marketingu uslug i co niesie w tym zakresie przyszlosc.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )