Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e / Libristo.pl
Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e

Kod: 04084820

Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e

Autor Peter Doyle

2nd edition. Subtitled, }Marketing Strategies For Corporate Growth & Shareholder Value{.

236.48


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e

Za ten zakup dostaniesz 139 punkty

Opis

2nd edition. Subtitled, }Marketing Strategies For Corporate Growth & Shareholder Value{.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

236.48

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: