Voice of the Customer / Libristo.pl
Voice of the Customer

Kod: 04011228

Voice of the Customer

Autor Yang

Demonstrates how Design for Six Sigma's statistical methods can be deployed to identify key customer needs and assess the cost of poor quality, design robust product to meet those needs, optimize product life cycles, and accuratel ... więcej

520.83


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Voice of the Customer

Za ten zakup dostaniesz 307 punkty

Opis

Demonstrates how Design for Six Sigma's statistical methods can be deployed to identify key customer needs and assess the cost of poor quality, design robust product to meet those needs, optimize product life cycles, and accurately validate their findings.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

520.83

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: