Wal-Mart. How can the low price industry create sustained consumer value? / Libristo.pl
Wal-Mart. How can the low price industry create sustained consumer value?

Kod: 09199156

Wal-Mart. How can the low price industry create sustained consumer value?

Autor Pia Boehm

Essay from the year 2014 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,3, Leuphana Universität Lüneburg, language: English, abstract: [ ] the work we do to help people live better goes far ... więcej

74.44

Zwykle: 78.43 zł

Oszczędzasz 3.99 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 8 - 10 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Wal-Mart. How can the low price industry create sustained consumer value?

Za ten zakup dostaniesz 43 punkty

Opis

Essay from the year 2014 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,3, Leuphana Universität Lüneburg, language: English, abstract: [ ] the work we do to help people live better goes far beyond our store walls. It extends into our communities and around the world and affects the lives of people we will never meet. (Wal-Mart web page, 2014).§Wal-Mart is the world s largest public corporation, the biggest private employer with over two million employees and also the largest retailer (Fortune, 2014). However, Wal-Mart is a company which has been confronted with many revealing headlines about its poor social sustainability in recent years; for example, employees in the US are significantly underpaid so that they cannot even afford health insurance (Wedekind, 2009). With regard to these facts, this essay is aiming to analyse the following question: How can Wal-Mart create customer value in a low price industry in such a way that its customers disregard its lack of social sustainability?

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

74.44

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: